Wypromowanie własnego produktu i usługi nie należy do najłatwiejszych zadań, jednak można sobie to ułatwić korzystając ze stojaków ekspozycyjnych. Głównym celem umieszczenia takiego nośnika promocji jest wyeksponowanie danego produktu firmy w jak najatrakcyjniejszy sposób. Jak wiadomo większość ludzi jest wzrokowcami i to, co jest ładne przyciąga nas do danych produktów niezależnie od ich jakości. Stojaki reklamowe pozwalają na wystawienie własnego towaru w taki sposób, aby przebiła się do świadomości jak największej liczby klientów. Dzięki estetycznemu podkreśleniu walorów danej oferty wyróżnia się ona w porównaniu do podobnych produktów innych marek. Jednak osiągnięcie takiego efektu wymaga wcześniejszego przemyślenia odpowiedniego ustawienia elementów na stanowisku targowym. Stojaki nie mogą dawać wrażenia przytłoczenia. Należy również wybrać takie kolory konstrukcji, które będą pasowały do siebie. Zestawienie różnokolorowych nośników niekoniecznie wygląda estetycznie oraz zachęca klientów do zatrzymania się przy stanowisku.
Losowe artykuły:
Rob Roy Glacier, lodowiec w sercu Matukituki
Tułają się pół świata, żeby zobaczyć gdzie też ich marnotrawna córka uciekła… no to trzeba pokazać im („im” znaczy rodzicom) co, gdzie i dlaczego.
A owce pasą się… na kamieniach
Na pierwszy ogień, w okolicy Wanaka, poszedł lodowiec...
Avalanche Peak. Alpejski szczyt z papugami Kea.
Znów mieliśmy ten sam plan, znów mielismy po drodze, znów było miejsce w samochodzie, czyli dalej jechałąm z Evą, Tomem, Deanem, Eldarem i Muria 🙂
Droga do Arthur’s Pass była piękna (choć najczęściej pochmurna), wiła...