W ramach dnia specjalnego zapraszamy Państwa do udziału w dwóch równoległych warsztatach, których tematyka została wskazana przez praktyków budowania brand marketingu jako kluczowa dla ich codziennej pracy.
Prosimy o wskazanie wybranego tematu podczas rejestracji na Forum.
WARSZTATY
INFLUENCER MARKETING
(22.11.2017 r.)
Jak budować wizerunek marki
i jej komunikację dzięki influencerom
Tylko 20 miejsc
15 pierwszych zgłoszeń TANIEJ

Wiele marek decyduje się na współpracę z Influencerami, którzy osiągają z łatwością milionowe zasięgi i docierają w miejsca „trudne”.

Ale coraz częściej pojawiają się pytania o wiarygodność i efekty wykorzystania influencerów do promocji marek. Jaki model współpracy wybrać? Jakiego Influencera i jaki kanał komunikacji dobrać do naszej marki?
Jeśli szukasz odpowiedzi na te pytania i potrzebujesz wiedzy na temat współpracy z Influencerami – zapraszamy na Warsztaty, podczas których będziesz miał okazję spotkać jednych z najpopularniejszych jutuberów!

PROWADZĄCY:
Kamil Bolek, Dyrektor Marketingu, LIFETUBE

Ekspert w zakresie wykorzystania influencerów w komunikacji marki, dyrektor marketingu w LifeTube – największej jednonarodowej sieci partnerskiej YouTube w Europie. Prelegent wielu konferencji branżowych, autor artykułów eksperckich, trener i wykładowca akademicki. Z wykształcenia PR–owiec i psycholog zafascynowany naukami o komunikowaniu i podejmowaniu decyzji.

GOŚCIE SPECJALNI:
Paulina Mikuła, vlogerka, autorka kanału Mówiąc Inaczej oraz książki o tym samym tytule
Zuzanna Matejkowska, vlogerka beauty i lifestyle, autorka kanału Lamakeupebella
Karol Paciorek, vloger, fotograf, autor książki “Lekko Stronniczy – jeszcze więcej”, LIFETUBE
Bartłomiej Tivolt Ratoń, streamer, vloger, gamer i entuzjasta technologii
Piotr Ziemniak Latała, twórca jednego z najszybciej rozwijających się oraz najbardziej profesjonalnych kanałów opowiadających o tworzeniu profesjonalnie wyglądających treści wideo do Internetu
Agenda Warsztatów
10:00

Rejestracja, poranna kawa i przywitanie Uczestników
BLOK I
WPROWADZENIE
10:15

Świat influencerów i ich widowni
Horyzontalny przegląd najnowszych statystyk i trendów; cechy szczególne i „zdolności specjalne” influencerów; różnice w kategoriach tematycznych: rozrywka, gaming, beauty, fashion, nisze; skąd czerpać aktualną wiedzę
Co może influencer marketing
Z czym wiąże się influencer marketing; jakie cele realizują influencerzy; jak mierzyć sukces – wskaźniki; najczęstsze błędy przy wyznaczaniu celów i pomiarze efektów
Modele współpracy z influencerami
Profesjonalizacja rynku; pełen proces i najważniejsze elementy; różne modele – różnice i podobieństwa; wady i zalety podejść

11:00

Przerwa na kawę
BLOK II
KAMPANIE Z INFLUENCERAMI
11:15

Od czego zacząć
Jak dobierać influencerów; różnice w kategoriach tematycznych i kanałach komunikacji: YouTube, Facebook, Instagram, Snapchat i inne; optymalny proces briefingowy; zasady współpracy; najczęstsze błędy, których trzeba uniknąć
Pełen wachlarz możliwości współpracy z influencerami
najważniejsza część: pogłębiony przegląd przez formaty, narzędzia, gotowe koncepcje – z przykładami konkretnych działań z różnych kategorii; case studies
Ćwiczenia
Kampania z influencerami, omówienie kampanii

13:30

Lunch
BLOK III
PODEJŚCIE STRATEGICZNE I DŁUGOTERMINOWE
14:15

Maksymalne wykorzystanie potencjału influencera po zakończonej kampanii
Branded influencer generated content – jak go wykorzystać
Strategiczna współpraca długoterminowa
Co daje ambasador; możliwości i przykłady
Kanał własny w strategii marki
jak stworzyć swojego influencera i nowy kanał komunikacji; jak “kopiować” najlepszych influencerów i budować wokół marki lojalną publiczność
Ćwiczenie
Wyniki badań po kampaniach
Brand Lift: świadomość marki, sentyment; Quantum Insights: reakcje emocjonalne

15:45

Przerwa na kawę
16:00

SESJA Q&A;
Panel z influencerami
Podsumowanie panelu i sesji Q&A;

16:45

Podsumowanie warsztatów, czyli 10 złotych rad w influencer marketingu
17:00

Zakończenie warsztatów
WARSZTATY
BEZPIECZNA MARKA W ŚWIECIE DIGITAL
(22.11.2017 r.)
Jak chronić markę
i zapobiegać naruszeniu jej praw
Tylko 20 miejsc
15 pierwszych zgłoszeń TANIEJ

„Johnson & Johnson, PepsiCo i McDonald’s, Audi czy L’Oreal wycofały swoje reklamy z YouTube’a w proteście przeciw umieszczaniu ich reklam przy treściach obraźliwych, ksenofobicznych czy nawet wprost nawołujących do terroryzmu” [żródło: Internet].
Coraz więcej marek staje przed wyzwaniem skutecznej ochrony marki w świecie digital, gdzie nie trudno o zagrożenia: podróbki, typosquatting, cybessquatting, wordstuffing…

Jeśli szukasz wiedzy na temat skutecznej ochrony marek i identyfikacji zagrożeń – zapraszamy na Warsztaty, podczas których omówimy także konkretne przykłady z orzecznictwa polskiego i światowego!

PROWADZĄCY:
Aleksandra Młoczkowska, Rzecznik Patentowy
dr Anna Sokołowska – Ławniczak, Rzecznik Patentowy, Partner
Małgorzata Czerwińska – Kasprzak, Radca Prawny, KANCELARIA TRAPLE KONARSKI PODRECKI I WSPÓLNICY
Agenda Warsztatów
10:00

Rejestracja, poranna kawa i przywitanie Uczestników
BLOK I
Marka w świecie digitalowym – potencjalne zagrożenia i zasady ochrony
10:15

Zagrożenia dla marki w świecie cyfrowym (podróbki, używanie cudzej marki w reklamie)
Jak chroniona jest marka?
Przesłanki naruszenia prawa do marki
Środki ochrony marki (sądowe, pozasądowe, karne, cywilne)

11:00

Przerwa na kawę
BLOK II
Ochrona marki – praktyczne kazusy
11:15

Konkretne przykłady z praktyki orzeczniczej polskiej i światowej dotyczące następujących aspektów (z uwzględnieniem świata digital):

kiedy oznaczenie osoby trzeciej jest zbyt podobne do marki?
naruszenie prawa do marki
wykorzystanie marki przez podmiot nieuprawniony (w tym w reklamie)
ochrona marki przed naruszeniami w Internecie
kiedy można korzystać z cudzej marki zgodnie z prawem?

BLOK III
Zagrożenia dla marki w internecie
13:15

Marka w Internecie – w tym social media, podróbki, linkowanie
Wprowadzanie towarów do obrotu
Sprzedaż testerów przez Internet

13:30

Lunch
BLOK IV
Współpraca w zakresie korzystania z marki w internecie a bezpieczeństwo marki – część 1
14:15

Zakres dopuszczalności wykorzystania reklamy natywnej i content marketingu w reklamie marki (kryptoreklama, youtuberzy, influencerzy, ambasador marki, celebryci)
Regulacje branżowe w zakresie reklamy natywnej i content marketingu
Marka w SEO i SEM. AdWords
Różne postacie naruszenia marki w internecie (typosquatting, cybessquatting, wordstuffing, metatagi)
Działalność reklamowa na portalach społecznościowych
Umowa z youtuberem/influencerem/ambasadorem marki/celebrytą/agencją reklamową – jak zabezpieczyć markę

15:45

Przerwa na kawę
BLOK IV
Współpraca w zakresie korzystania z marki w internecie a bezpieczeństwo marki – część 2
16:00

Wykorzystanie w reklamie marki materiałów z Internetu
Programy wsparcia sprzedaży marki – marketing bezpośredni
Marka jako produkt sensytywny
Dopuszczalny zakres wykorzystania wizerunku osoby fizycznej

17:00

Zakończenie warsztatów