Wielu przedsiębiorców niechętnie odnosi się do reklam zewnętrznych

0
392
Rate this post

Wielu przedsiębiorców niechętnie odnosi się do reklam zewnętrznych. Swoją antypatię usprawiedliwiają tym, że takie reklamy są bardzo podatne na czynniki atmosferyczne. Ponadto często pojawiają się narzekania, że po zmroku reklama przestaje spełniać swoje funkcje, a ciągłe oświetlanie jej jest zbyt kosztowne.

Twórcy kasetonów reklamowych znaleźli sposób na rozwianie ostatniej spośród tych obaw. Wyposażają swoje produkty w czujniki zmierzchu i autonomiczny system oświetlenia. Czujnik wykrywa, kiedy zaczyna brakować światła i automatycznie uruchamia lampy. Dzięki temu reklama jest widoczna po zmroku i nawet wtedy przyciąga uwagę klientów. Kasetony reklamowe mogą posiadać takie rozwiązania, gdyż ich unikatowa konstrukcja, posiadająca wiele pustych przestrzeni, pozostawia duże pole manewru wszystkim kreatywnym konstruktorom.

Reklamy już dawno pokonały barierę jaką stanowi dla nich cykl dnia i nocy. Część przedsiębiorców jeszcze o tym nie wie, ale najwyższa pora, aby przekonali się do reklam zewnętrznych.