Forum to spotkanie praktyków marketingu, skupionych na poszukiwaniu nowych możliwości dla marek za które odpowiadają, aby wzmacniać ich siłę i zaangażowanie Konsumenta. To cross-branżowe wydarzenie łączące doświadczenia m.in. z sektorów: retail, farmacja, FMCG, dobra trwałe, usługi. Oprócz najlepszych praktyk Uczestnicy oczekują rozwiązań, narzędzi, usług i know-how ze strony dostawców, którzy wspierają marketerów w ich codziennych wyzwaniach!
Zaprezentuj swoje rozwiązania, nawiązuj relacje i buduj rozpoznawalność marki poprzez uczestnictwo w roli Partnera Forum POWER[FULL] BRAND.
Program
Dzień 1 Forum, 23 listopada 2017, czwartek
Moderator Forum: Aleksander Śmigielski, Global Media Lead, SANOFI
09:00
Rejestracja, poranna kawa
Bądźmy otwarci na innych Uczestników od samego początku! Kawa w dłoń i dowiedzmy się kto dołączył do Forum i dlaczego. Duża ilość wizytówek rekomendowana!
09:30
Przywitanie Uczestników i poranny networking
Katarzyna Klimkiewicz, Project Director, BLUE BUSINESS MEDIA
Aleksander Śmigielski, Global Media Lead, SANOFI
ŁATWO JUŻ NIE BĘDZIE, ALE CIEKAWIE I OWSZEM
09:45
Jak podtrzymywać atrakcyjność marki dla młodej, zmieniającej się i szybko myślącej, a do tego „spadającej” grupy docelowej
liczba konsumentów spada, sprzedawać trzeba więcej a konkurencja nie śpi…
konkretne przykłady
Maja Kołodziejczyk, Category Marketing Manager, CHICCO
10:15
Sesja Q&A; – zadaj pytanie Inspiratorowi
10:25
Budowanie sukcesu marki premium w kontekście racjonalizacji zachowań konsumenckich, malejących różnic produktowych i rozwoju segmentu private label
Case study: GOODYEAR
Piotr Nagalski, Dyrektor Marketingu Europa Centralna, GOODYEAR TIRE AND RUBBER COMPANY
10:55
Sesja Q&A; – zadaj pytanie Inspiratorowi
11:05
Przerwa na kawę i ciąg dalszy wzajemnych nieformalnych inspiracji
BE POWERFULL! ZWIĘKSZAJ WPŁYW TWOJEJ MARKI NA KONSUMENTA
11:20
Oddziaływanie przez zaangażowanie, czyli nowy wymiar projektów wizerunkowych
Case study: UPC
jak zmienić percepcję odbioru marki i pozycjonować ją wśród nowych segmentów rynku
Ewa Sadowska, Communications Manager CSR & Brand PR Lead CEE, UPC POLSKA
11:50
Sesja Q&A; – zadaj pytanie Inspiratorowi
12:00
Thought leadership w brandingu – jak marka może wpływać na zachowania i postawy konsumentów
Case study: Green Caffè Nero
marka jako lider opinii i zachowań konsumentów
przywództwo buduje się dziś na zaangażowaniu – jak i w co powinna angażować się marka
Agata Milewska, Brand Manager, GREEN CAFFÈ NERO
12:30
Sesja Q&A; – zadaj pytanie Inspiratorowi
12:40
Lunch – 60 minut nie tylko na posiłek ale i podsumowanie pierwszej części Forum
13:40
„Tu Mieszkam, tu zmieniam” – lokalność jako narzędzie zwiększania wpływu na konsumenta
Case study: BZ WBK
dlaczego taki program grantowy ? Kampania społeczna – co daje nam i odbiorcom?
jaki wpływ na lokalne rynki ma program TMTZ
Marzena Atkielska, Prezes Zarządu, Fundacja Banku Zachodniego WBK
14:10
Sesja Q&A; – zadaj pytanie Inspiratorowi
14:20
Jaką rolę może pełnić influencer w kontekście kanałów społecznościowych w kreowaniu wizerunku marki, czyli „co dla kogo”
Case study: New Balance
influencerzy vs mikroinfluencerzy vs social media
jaką misję powinien mieć influencer w rozwoju naszej marki, co dokładnie powinien robić i jaka jest jego rola
elementy newralgiczne współpracy marka – influencer
ile muszę zainwestować, aby zarobić i jak zmierzyć skuteczność takich działań
Stefan Nabiałczyk, Marketing Director, NEW BALANCE
14:50
Sesja Q&A; – zadaj pytanie Inspiratorowi
15:00
Przerwa na kawę i czas na odświeżenie myśli
GDZIE SĄ A GDZIE BĘDĄ BUDŻETY MAREK W 2018 ROKU
15:20
Budżetowanie kampanii: czy przesuwać i jak przesuwać budżety marketingowe
z tv na digital ? czy na pewno?
ile ja na tym zarobię na koniec dnia
Dyskusja panelowa z udziałem przedstawicieli: marek, domów mediowych i mediów
Moderator: Aleksander Śmigielski, Global Media Lead, SANOFI
Magdalena Kolenkiewicz, General Manager, STARCOM POLAND
Stanisław Janowski, Managing Director, POLSAT MEDIA
Pozostałych Inspiratorów zaprezentujemy wkrótce
16:00
Praktycy dla praktyków – dyskusje w grupach na wybrany temat:
Marka zaangażowana w crowdfunding – działania & efekty
User & Customer Experience a marka
Błędy marki w komunikacji online – czyli jak personalizować komunikat marki, żeby „nie przegiąć”
Jak zadbać o bezpieczeństwo contenu reklamowego i wizerunek marki w social mediach
Kryzys – profilaktyka i leczenie
16:40
Koktajl – znakomita okazja do rozmów o pracy, hobby, inspiracjach i… markach w mniej oficjalnej atmosferze
18:00
Zakończenie pierwszego dnia Forum
Dzień drugi Forum, 24 listopada 2017, piątek
09:00
Rejestracja i poranna kawa – okazja, aby podsumować pierwszy dzień
09:30
Przywitanie Uczestników i networking, czyli zanim zaczniemy poznajmy się lepiej
Katarzyna Klimkiewicz, Project Director, BLUE BUSINESS MEDIA
Aleksander Śmigielski, Global Media Lead, SANOFI
WHAT NEXT? FUTURE FOR BRANDS
09:45
„Do chatbots dream of AI sheep?” and what else should modern marketers prepare for as advanced technologies change the face of communications?
the implications for communications with the growing emergence of machine learning and data science in marketing
how are consumers changing in the face of these developments and what should businesses consider to respond
Iain Preston, Global Client Leader, PUBLICIS GROUPE
10:25
Sesja Q&A; – zadaj pytanie Inspiratorowi
POZNAWAJ, SŁUCHAJ I ZROZUM KLIENTA… I PRZEKUJ TĘ WIEDZĘ W POWERFULL BRAND
10:35
Czy patrioci piją wyłącznie Ciechana a kosmopolici Sommersby?
o wpływie systemu wartości na wybory konsumentów na przykładzie wybranych kategorii FMCG
Paweł Wójcik, Wykładowca, Instytut Psychologii, Uniwersytet Warszawski, Head of Research and Analysis, MULLEN LOWE MEDIAHUB
11:05
Sesja Q&A; – zadaj pytanie Inspiratorowi
11:15
Przerwa na kawę i wzajemne kuluarowe inspiracje
W POGONI ZA SOCIAL… CZYLI JAK DOGONIĆ KONSUMENTA
11:35
Bezpieczna marka w kanale digital – jak zadbać o bezpieczeństwo contenu reklamowego i wizerunek marki – dyskusja
Moderator: Aleksander Śmigielski, Global Media Lead, SANOFI
Eksperci:
Katarzyna Paliwoda, Head of Business Central & Eastern Europe, FACEBOOK
Magdalena Kotlarczyk, Head of Sales Polish Market, GOOGLE
12:15
Dobra kampania w digitalu – czyli jaka?
Case study: ADAMED i MUMIO
dobór narzędzi
dobór kanału(ów)
pomiar
Beata Greszta, Group Product Manager, GRUPA ADAMED
12:45
Sesja Q&A; – zadaj pytanie Inspiratorowi
12:55
Lunch
13:45
Social media rozwijają się szybciej, niż jesteśmy w stanie za nimi nadążyć – jak marki mają sobie poradzić z pogonią za konsumentem
Case study marki Żubr
jak zbudować długofalową strategię działania w social mediach
jak wywołać odpowiednie zachowania konsumentów dzięki przemyślanej strategii działań
social – kierunki rozwoju
Maciej Kuś, Brand Manager (PRAŻUBR/ŻUBR), KOMPANIA PIWOWARSKA
14:25
Sesja Q&A; – zadaj pytanie Inspiratorowi
14:35
Jak skutecznie współpracować z mikro i mid-influencerami
Case study: Rimmel
Monika Frydrych, Influencer Marketing Manager, COTY POLSKA (RIMMEL)
15:05
Sesja Q&A; – zadaj pytanie Inspiratorowi
15:15
Przerwa na kawę
15:30
Budowanie relacji z konsumentem przy ograniczonym budżecie promocyjnym
Case study: Akcji Marwitalizacja
najpierw edukuj później sprzedawaj
dobór narzędzi
dobór kanału(ów)
efektywność działań
Anna Pawłowska-Kruzińska, Kierownik Marketingu, MARWIT
16:00
Sesja Q&A;
16:10
Finanse, edukacja, rozrywka i eventy, czyli prawdy i mity o współpracy z gamerami
gamer to nie tylko gaming – jak wychodzić poza utarte schematy
jakie możliwości daje współpraca z Twórcami w tym segmencie – case studies
Bartłomiej Tivolt Ratoń, streamer, vlogger, gamer i entuzjasta technologii
Piotr Ziemniak Latała, twórca jednego z najszybciej rozwijających się oraz najbardziej profesjonalnych kanałów opowiadających o tworzeniu profesjonalnie wyglądających treści wideo do Internetu
Łukasz Głombicki, Head of Communications, LIFETUBE
16:50
Podsumowanie i zakończenie Forum