Jesteś Controllerem finansowym?

1
694
Rate this post

Jesteś Controllerem finansowym? Masz ocenić efektywność kampanii reklamowych? Przecież przynoszą one tak wiele kosztów, a jakie są ich prawdziwe efekty? Powstaje tylko jeden, wbrew pozorom duży problem tj. nie wiesz jakiego narzędzia użyć do zbadania efektów generowanych przez kampanie marketingowe?
Obserwacja opinii Internautów to, niebywała możliwość przeprowadzenia wieloaspektowej analizy efektów przeprowadzonych kampanii czy też akcji reklamowych przez twoją firmę! Jeśli do tej pory brakowało Ci możliwość porównania popularności oraz opłacalności prowadzonych kampanii reklamowych, powinieneś poznać termin: Monitoring opinii internautów.
Monitoring opinii pozwoli także na ochronę wizerunku przedsiębiorstwa przed kłamliwymi wpisami internetowymi. Haterzy pod postacią np. konkurencji, szukającej sposobu na obniżenie rangi twojej firmy mogą wyrażać bardzo niepochlebne opinie o produktach/usługach/ twojej firmy. Monitorując wpisy dotyczące twojego przedsiębiorstwa, zyskasz szansę na natychmiastową ripostę!

1 KOMENTARZ

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.