Reklama wielkoformatowa

0
438
Rate this post

Jaka powinna być dobra reklama?

Reklamy towarzyszą każdemu człowiekowi niemal na każdym kroku. Ich funkcja jest chyba wszystkim znana, mają zachęcać do zakupu danego produktu, skorzystania z reklamowanych usług, odwiedzenia jakiegoś miejsca itp. Sztuką jest jednak taką reklamę przygotować. Jaka powinna być dobra, czyli przede wszystkim skuteczna reklama?

Reklama przede wszystkim nie może irytować odbiorcy, czyli należy wystrzegać się nachalności. Należy ją sprytnie „podrzucać”, tak aby pasowała do otoczenia, a zarazem się wyróżniała. Bardzo istotny jest wymiar ulotki, baneru reklamowego itp. Na budynkach doskonale sprawdzi się reklama wielkoformatowa, bowiem jest szansa, że zostanie dostrzeżona przez przechodniów. Taka reklama wielkoformatowa powinna bazować na wyrazistych kolorach, unikalnej grafice oraz chwytliwym haśle. Natomiast reklamy, które mają być rozdawane w postaci ulotek, powinna przede wszystkim cechować poręczność. Nikt nie będzie miał ochoty brać do ręki ulotki w formacie A4. Na takiej reklamie może jednak znaleźć się już więcej informacji niż na wielkoformatowej. Oczywiście wymiary to jeszcze nie wszystko. Reklama musi przede wszystkim przywoływać pozytywne skojarzenia, zapadać w pamięć. Jeśli mamy do czynienia z ulotką dobrze by było, aby zawierała ona opinie innych, zadowolenie użytkowników wyrażone w procentach, rekomendacje autorytetów w danej dziedzinie. To buduje bowiem wiarygodność reklamy.

Tworzenie reklam nie jest wcale takie proste, ale kiedy wczujemy się w odbiorców, może nam się udać stworzyć taką reklamę, która odniesie sukces.